BISMILLAHIRAHMANIRAHIM;

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM

Photobucket
Assalamualaikum
Selamat datangg ke ruangan ini. Bingkisan indah yang tercoret di muka halaman ruangan ini adalah coretan seorang gadis yang masih mentah dalam macam macam hal yang suka berkongsi cerita tentang hidup, perasaan, keluarga dan teman teman yang slalu menceriakan dan melengkapi hari hari nya. Coretan yg tertera didalam ruangan ini tidak bertujuan untuk menghina mengutuk mengaib dll. mohon ampun jika ada tutur kata yang kesat atau lain lain. segala kesahann amat tidak disengajakann.

Bangun dari tidur :)

Harini, Bangun jee Dari tidur. macam happy je. haha, Taktahu lahh kenapa. kemungkinan terlalu gembira dgn panggilan telefon selama 2 jam semalamm. lalala~ haha. Teringat pulaa apa yang dibualkaan.

Lagi Lagi, bila aku dengar lagu yang dia bagi tu. ohoi, Alyn Berhenti laa Berangann. meski ia adalah satu wawasan *haha Berkata Kata

Ok, mulakan lagu yang pertama. Tentang perasaanku - Irwansyah. Dia kata lagu ni phun ada makna. bila ditanya apa maknanya dy kata 'nanti you tahula' bila ditnya lagi bila dia mesti ckap 'nanti' ataupun cuba mengelak. Haa, Itulah perngai dy. Bila ditanya mesti mngelak dan mengelak. 'Ada makna tak, superman?' Haha.

Orang yang Aku ceritaakan ni, berciri ciri kan seorang lelaki yang aku masih belom jumpa. hanya wajah di-Facebook dan suaranya melalui telefon bimbit shaja yang mengenalkan && merapatkan hubungan aku dan dia. 

Aku mula rapat dgan dia masa hari Isnin 21/03/2011. Kami masih berkawan, dan tiada apa apa ikatan istimewa lagi. Aku phun tak pikirkan untuk ada apa apa hubungan istimewa tu. tapi kadang kadang, perasaan sygg tu membuak buak pula. taktahu laa apa maknanya. mungkin dia baik sangat dgan aku atau, aku dahh mula rapat dengan dia, bukan? Tapiiii ..... 'Ok ''Superman'' Lupa kan yang ini'. Zzz,

Skip dan Skip!

Sebenarnya, lelaki yyang aku maksodkan ni, Aku panggil dy 'Superman' haha. Walaupunn Aku baru kenal dia, tp Aku pasti. dia lelaki yang Baik. wahh *jangann amek port!* Aku tak masksudkan apa apa, Cuma aku rasa Lebih dari selesa bila dahh rapat dengan dia ni. Ya, Aku memang belum kenal dan berjumpa dgan dia. tapi, hati aku dah berkata mcmtu. nak mcamnakan?

Dia, suka panggil aku Ultraman, Sebgaimana kawan kawan panggil Aku mcmtu, tapi tapi. bila dia ckap 'Ultraman saya'. Aww Aww. Memang berbunga. haha. 

Ok Skip dan skip lagi.
  • Ultraman berkata 'Dalam hati ada bunga tau' Superman pula berkata 'Superman, dalam hati ada Taman. Ok lah tu, Jadi Taman Bunga'
  • Supermaan kata 'Goodnight Ultraman.  lebiu Muah muah '
  • Superman ckap 'u nak dgar lagu tak?' ultraman menjawab 'lagu apa?' Superman memberi respond 'http://www.youtube.com/watch?v=BBaBYjqaz9M' Ultraman ckap 'Kejap tegh dgar, Ada makna takni?Haha' Superman ckap 'Ada' Ultraman tanye 'Apa maknanya' Superman 'nantilah Malula
  • Superman tanya 'dah mkan?' ultraman jawab 'dahh' superman mengnjing 'ohh dahh mkan daahh' ultraman cuba mmberi tindak balas 'comel lah tu' superman ckap 'comel laa
  • Superman tnye 'buat ape tu?' Ultraman jawab 'postingg!' Superman cuba meniru ayat 'Comel la tu' Ultraman mejwab 'sangaaattt!' Superman taknak kalah 'ohh, dah comel dah'
  • Ultraman tanya 'dahh mkan?' superman ckap 'dah' Ultraman ckap 'ohh, dah mkan dah' superman ckap -,- 'ultraman tiru ayat orang'
  • Ultraman 'Menganjeng he?' Superman 'menganjeng tu tanda sayang.'

Ok dahhh, bnyak sgat lah. nih je yang aku nak berkongsi. Ada masa aku Kongsi lagi, Ikut cerita aku pada Entry seterusya.

Sekian terima kasih, Nikmatilahh Bingkisan kedua buat Dia :)

Maaf cerita tergantung -,-


DO READ DO LIKE DO FOLLOW, TY :*