BISMILLAHIRAHMANIRAHIM;

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM

Photobucket
Assalamualaikum
Selamat datangg ke ruangan ini. Bingkisan indah yang tercoret di muka halaman ruangan ini adalah coretan seorang gadis yang masih mentah dalam macam macam hal yang suka berkongsi cerita tentang hidup, perasaan, keluarga dan teman teman yang slalu menceriakan dan melengkapi hari hari nya. Coretan yg tertera didalam ruangan ini tidak bertujuan untuk menghina mengutuk mengaib dll. mohon ampun jika ada tutur kata yang kesat atau lain lain. segala kesahann amat tidak disengajakann.

Selamat Pagi (:


Pagi ni, bersamaan Hari Ahad 27/03/2011, 1.00 pagi. Aku dan dia mulakan rutin harianku bersama dia iaitu, 'Supersaver Moment!' haha, harini aku tak tahu nak ckap apa lagi. but seriously, this was damn cool. And I dotno why, haha, seronok bole :)

Tadi pada mulanya, dia menelefon aku pada jam 1.00 pagi. bebual bebual dan bebual. sudah tamat supersaver yg, pertama ini. dia phun meletakkan hp nya. dan menunggu aku telefon balek. wihi.

Masa tengah telefon tadi. dy suro aku buka belog dy dan bc.OHMAGOD. aw aw. memg sweet 'rahsia k, korang apa tahu?' haha, seriously memg berbunga bunga

dlam pukol 3 mcm tu. aku pula call dy. bebual dan bebual lagi. aku tanya dy apa mksud lagu tu. dy kata, akhir panggilan ni dy akan ckap. Nak tahu. ms tuhh memang aku EXCITED gilaa! haha. Cepat lahh bgtahu, cepatlaa && cepatlaa. haha! lu tahu dher, wa memg taksbarr la :D

SKIP SKIP!

5 minit lagi Supersaver dhh nak habes. wee (: dy ckap dy malu. Ok, aku phun suruh dy tarik nafas Panjang 'inhale, Exhale ye dher :D' then, dy phun tarik nafas, dan mulakan cerita dia. dia kata, lagu tu ada makna sebab

Superman : Wa Syg lu dher
Ultraman : tarik nafas panjang dan dalam* Fuh! sejak bila lu syg wa ni?
Superman : Semenjak lu ckap lu Syang wa,
Ultraman : bila wa ckap Dher?
Superman : tu, lu lebih tahu dher.
Ultraman : kenapa lu syg dia?
Superman : entah dher. Wa rasa wa jatuh cinta dher :)
Ultraman : OHMAIGOD! Ok Bai!
Superman : Ok, Takpa Wa ingat apa lu buat kat wa.
Ultraman : err, Ok Ok. 

Bla Bla Bla. Aku Punya turn pulak jawab soalan dia. haha, Taknak laa taip. Aku malu. But SERIUOSLY, Aku tersangaattt Nervous tima tu dup dap dup dap jantungg ni. Dah habes jawab pun aku masih Nervous, Mungkin perasaan malu tu, sedang menyelubungi diri aku ni.

Aku seronok sangat pagi tadi. Teros takboleh nak tidur. Bnyak benda yang dickapkan. haha mungkin dia dah taktahu malu kot time tu, ahaha. Dia ckap ;

  • Wa rs syg gila nak letak call ni, Wa takot hilang lu.
  • Wa rs wa dah jatuh cinta dher, tapi wa takot wa bertepuk sebelah tangan
  • Ingat wa sayang lu.
  • batery wa habes, iloveyou
  • wa pun nervous dher
  • lu takboleh tipu perasaan lu kat gua.
  • And many more (: *takkan aku nak tulis semua. kepoh lah korang. haha
Haha, lepas jeeh dia ckap yg ni ni. teros terletak kerana. phone dia 'Out of baterry!' nak charge takda charge sebab dekat rumah kawan dia lahh? 'AHHHHH, TENSIONNN!' kacau betul lahh. ishh, sabaar jelaa kan. haha. Tapi tapi, dia ada suro aku buat something ni.

NAK BUAT, TAPI NANTI KORANG BACA LAHH -,- MALU PULAA. 'Takpalah, untuk diakan ^^'

Ehem, Sebab sebab wa sayang kan lu ;
  • Sumpah taktahu, tapi apa yang wa tahu ;
  • Lu baik :)
  • Lu kelakaar :)
  • Lu Kuat nganjing :)
  • lu kuat berangn nak jadi Superman (:
  • Lu suka rempit, Konon dahh der der. Haha (:
  • Lu selalu call wa, and and buat wa tersenyumm tinggi menjulang (:
  • Lu suka buat hati wa berbunga bunga (:
  • and the most yang lu buat gua betul betul syg lu, Kali pertama lu ckap 'lebiu' kat wa (:
OK, Readers. Sejujurnya memang dahh malu. Ok korang click close button skggg. haha , Kalau Dia ingat lahh harinih genab seminggu aku kenal dy. wihi, Sukanya bila dia ceria, Lalalaaa ~ 





DO READ DO LIKE DO FOLLOW, TY :*