BISMILLAHIRAHMANIRAHIM;

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM

Photobucket
Assalamualaikum
Selamat datangg ke ruangan ini. Bingkisan indah yang tercoret di muka halaman ruangan ini adalah coretan seorang gadis yang masih mentah dalam macam macam hal yang suka berkongsi cerita tentang hidup, perasaan, keluarga dan teman teman yang slalu menceriakan dan melengkapi hari hari nya. Coretan yg tertera didalam ruangan ini tidak bertujuan untuk menghina mengutuk mengaib dll. mohon ampun jika ada tutur kata yang kesat atau lain lain. segala kesahann amat tidak disengajakann.

SMILE :)


Smile alyn, smile :) can youu? Ahh, ok. Alyn masih bole tersyumm. tapi, kadang kadang dy sensetive. kenapee hee? haa, suka tacingg. then then, xbole dgar something yang sedih. bc blog orang yg tacing tacing and all. mesti dy turuut bersedihh. heyy, what's going on ,alyn? stop crying kan bole. err, tacing je kau? comel lahh tuh. ke mintak simpati -,- haha. WTV. i have to fix this! smpai bila nak penuhkannn hidup kau dgann tears kan alyn. haha, ok. smile smile. *trying to smile*

Ok! Now, I'm laughing after watching this vid. this vid is given by Taufik Younggg . Thanks supermann. lebiuu, haha. Takpercya ke klakaa?

 now watch this! enjoyyy ^^Y

Haha, kannn. mesti had a big laugh tgok vid nihh. comel je baby ni ketawe. ahahah~

DO READ DO LIKE DO FOLLOW, TY :*