BISMILLAHIRAHMANIRAHIM;

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM

Photobucket
Assalamualaikum
Selamat datangg ke ruangan ini. Bingkisan indah yang tercoret di muka halaman ruangan ini adalah coretan seorang gadis yang masih mentah dalam macam macam hal yang suka berkongsi cerita tentang hidup, perasaan, keluarga dan teman teman yang slalu menceriakan dan melengkapi hari hari nya. Coretan yg tertera didalam ruangan ini tidak bertujuan untuk menghina mengutuk mengaib dll. mohon ampun jika ada tutur kata yang kesat atau lain lain. segala kesahann amat tidak disengajakann.

Wa sayang Lu

Malam ni, seperti biasa, aku menikmati Supersaver Moment dengan tersayang (: Aku taktahu nak ckap apa. tapi kali ni perasaan sayang tu memang membuak buak. Aku sayangkan dia. hati ni dahh mula terasa nak jumpa dia. Haa, mungkin hati ni. memang dah sayang kan dia sepenuh hati.

Haih, tapi dia ckap. Aku bole dapat yang lagi baik dari dia. Aku taktahu nak ckap apa. Aku cuma boleh katakan yang aku betul dah sayangkan. Aku rasa sedih juga bila dia cakap macam tu. taktahu lah kenapa, dan jangan tanya kenapa ok (:

Tadi masa tgah bebual, Dia asyik cakap ada orang sayang aku. Iya, memang Muhammad Fahmi tu sayang kan aku. dan tipu kalau aku katakan 'Tidak!'. tapi, Semenjak aku baik dengan Cik Superman ni Perasaan aku berubah dan berubah!

Haih, Aku ingat apa yang dia cakapkan semalam, Aku lupa nak letak kat entry yang lepas. Dia cakap 'kenapa la wa kenal lu lambat dher?' Haa, lambat atau cepat. kalau keadaan memang macam ni juga sama je dher.*cuba me-Relax kan diri dan senyommm (:

Hmm, Selama Aku kenal dengan dia. Dalam hati ni memang asyik berbunga bunga. Wah, korang takcaya? Pergi goda dia, tengok dia goda korang balek mesti nanti teros MELTINGG! haha, Ingat dapat? Aku dah cop dia lahh :P Ok dah stop. Aku gembira kenal dengan dia. Sangat sangat dan sangat. Yang buat aku gembira, dia selalu memecahkan suasana. Maksod aku, dia selalu buat aku rasa gembira dan kadang kadang aku rasa amat dihargai. 

Hari hari bercakap melalui telefon, teringin rasanya nak cakap dia secara betentangan mata *haha! Tapi cakap melalui telefon ni pun. dah memang lebih dari cukup untuk buat aku ketawa dan senyom tinggi menjulang julang. Seronok Aku berckap dengan dia ni. Sumpah, Aku taktipu! Aku mesti penat kalau bebual dengan dia. Aku asyik ketawe ketawe dan ketawe. Penat betul!

Tapi Tapi, Aku nak cakap ni. Malam nih, 'Supersaver Moment' Aku memang terasa mcm dua detik dan dalam masa dua detik tu tidak sempat untuk aku katakan I love You. Gembira sangat aku malam ni. Terima kasih dan terima kasih lagi!


For you Dearest Superman,

'Just take a note! that I Love youu mann! If we really not meant to be together. Kita memang kene redha kan.'

'Lu ingat tau. wa sayang kan lu ni macamana lu sayang wa. wa sayang lu, bukan sebab harta benda, bukan sebab rupa paras, bukan sebab guna gunakan lu dan lain lain. wa sayang lu ikhlas (:'

'Wa tak mengharap untuk bersama, Mungkin lu phun ada pilihan hati lu sendiri dan mungkin wa phun. tapi wa memang dah sayan kan lu (': Gua akan cuba jaga lu selagi hubungn kita macam ni' 

'Terima kasih kerana buat gua rasa macam dihargai, I LOVE YOU,:*'


DO READ DO LIKE DO FOLLOW, TY :*