BISMILLAHIRAHMANIRAHIM;

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM

Photobucket
Assalamualaikum
Selamat datangg ke ruangan ini. Bingkisan indah yang tercoret di muka halaman ruangan ini adalah coretan seorang gadis yang masih mentah dalam macam macam hal yang suka berkongsi cerita tentang hidup, perasaan, keluarga dan teman teman yang slalu menceriakan dan melengkapi hari hari nya. Coretan yg tertera didalam ruangan ini tidak bertujuan untuk menghina mengutuk mengaib dll. mohon ampun jika ada tutur kata yang kesat atau lain lain. segala kesahann amat tidak disengajakann.

HellO

Have been such a longg time Aku tak update belogg ni kan :D
OK Deear Readers ;) From now on, Aku takkan selalu Update Belog.
Why? Sebab Aku akan mula skolah next week.
SMK Lembah Keramat menjadi sekolah Baru aku. Pilihan Papa :)
Hmm, So within this Year Aku akan Busy dengan study.
Imma PMR Candidate, Have to study more sayangg.
3 Weeks tak sekolah, Banyak Pelajaran yang tertingal.
So, Me! Gonna busy with School, Books, Tuitions, Homework, Extra Class and lot more :)
I don't have much time, Few months from now I'm gonna face my Penilaian Menengah Rendah (PMR).
I have to study hard, I wanna pass this Examination with Flying Colours :)
All My Friends :) Wish me luck ya. Love yaa :*
DO READ DO LIKE DO FOLLOW, TY :*