BISMILLAHIRAHMANIRAHIM;

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM

Photobucket
Assalamualaikum
Selamat datangg ke ruangan ini. Bingkisan indah yang tercoret di muka halaman ruangan ini adalah coretan seorang gadis yang masih mentah dalam macam macam hal yang suka berkongsi cerita tentang hidup, perasaan, keluarga dan teman teman yang slalu menceriakan dan melengkapi hari hari nya. Coretan yg tertera didalam ruangan ini tidak bertujuan untuk menghina mengutuk mengaib dll. mohon ampun jika ada tutur kata yang kesat atau lain lain. segala kesahann amat tidak disengajakann.

SHIT -,-

K Bengang gila tadi petangg -,- Macam cibai gila pun ada! Haha, Ok Meh sini Aku nak ceritaa.

-->Tadi Pagi aku balik dari tioman, hantar pakcik dgan auntie lah dulu kat JB. Lepastu p amek fy kat btu pahat. Sebab dia nak ikut P kl. lepas dah sampai Kat bandar BP Cari Fy tak jumpa. papa pun benti dekat sebelahh terminal bas and dkat depan apa tahhh. Papa pun turun nk beli barang. lepastu tak brape minit tunggu Fy. Aku nmpak dia. jeng Jeng Aku pun panggil lahh ''Fyy!!'' Sambil bukak tingkap. lepastu Fy madah sebok pulak nk suruh aku amek gmbar dia. Dengan megah nyaa aku bangun P kat sit driverrrrrr hanyaa dengan satu langkah k. lepastu aku dengan cameraa dah beraksi nk amek gambar fy lah kann dengann Syamim. Tetibe je Keretaa bergerak -,- OH MA GOD! Aku dah gelabah k. tetibe jeee, hahahahaha mcam sial -,- Dalahhh kat tgh bandar keretaaa boleh pulak tghhh laju semuaaa. haihh naseb baek syamim datang jadi heroo hahaha #Fy, maaffff. Haha.Perghh Au dah bengang gila dgn Syamim nih, muka aku dah gelabah kan. Fuh Nasib baik tk kene laggar. hahaha, yang si Fy ni boleh pulak smpai kemalam ni ketawa kan aku tk berhenti. Argh Geram jelaakan. Hahahah. -,- Sial! Malang lah sial. hahahaha -,-
DO READ DO LIKE DO FOLLOW, TY :*