BISMILLAHIRAHMANIRAHIM;

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM

Photobucket
Assalamualaikum
Selamat datangg ke ruangan ini. Bingkisan indah yang tercoret di muka halaman ruangan ini adalah coretan seorang gadis yang masih mentah dalam macam macam hal yang suka berkongsi cerita tentang hidup, perasaan, keluarga dan teman teman yang slalu menceriakan dan melengkapi hari hari nya. Coretan yg tertera didalam ruangan ini tidak bertujuan untuk menghina mengutuk mengaib dll. mohon ampun jika ada tutur kata yang kesat atau lain lain. segala kesahann amat tidak disengajakann.

ON THE PHONE

Ohh Gucci. Saya jatuh cinta dekat awak ;


semalammm, saya call awak. wahh, baek nya awak. sgat tau :) sampai saya jatuh hati balek kat awak. tapi, awak aggap sy adek kandung awak. so saya xbole lebihh kan awak. semalm, saya sedih masa call awak. awak buat saya hapy smpai saya ketawa x henti henti. senyommm smpai telinga, xtrun trun ;) dalam hati saya, baek nya awak ni, kenape awak baik sgt. awak cakap, awak nak tgok saya happy. awak xnak tgok sy sdihh sdih. bile saya nanges, awak nak lapkan air mata saya. dalam hati sy, sweet nya awak. bila sy bercerita, awak bersungguh sungguh dgar crite sy. awak lahh pendengar setia sy kannn. dlm hati sy, xpenat ke awak dgar sy bercrite. berbungabunga betol dlm hati ni. lama betul kita bebual kan awwaaak. lepastu awak phun crita pasal awak kene pkol. awak nak tahu, sy kesian gila dkt awak. sumpah, sy xtipu ni. lpastuu awak ckap dada awak retak. awak cakap lagi, apa apa bole jadi lepasni. awak, sy hairan tau, kenapa je tetiba awak ckp mcmni. awak tahu x, awak xpernah ckap mcmni, awak xpernah sdih mcmni. awak buat sy rsau, awak kata, mcmne kalau tetiba awak hilang, awk pergi. awak suroo sy simpan smua kengn kita. awak tahu, sy xpernah lupa kengan kita. kita memg xpernah bersama. tapi kita bnyak kenangan tau. awak, sy tahu awak xsehat kann. awak skit kan. awak, sy nak ckp ni dri smlm. tp sy malu dgan awak. sy syg sgat dkat awak. sy xpernah lupakan awak. kalau awak bace entry ni. mungkin awak akan tahu ini untuk awak, sy tgah crite pasal awak dn perasaan sy dkt awak. awak, sy tahu awak xkan tggalkan kite semua. sy xtakot kalau tetiba awak hilang, sbb sy tahu awak xkan hilangg. awak akan ade ngn kitorg semua. awak, jgan lahh buat saya heran dgan awak. sy bukan bru kenal awak. lama dhh sy kenal awak. awak memg pelik sgt pg tadi. awak buat sy rsau sgt sgt. awak buat sy rsau smpai nanges awak. Ya Allah, sdihh sgt sy masa awak mintak maaf dkat sy, bila awak kata jgan lupaka awak. sy menanges awak. sy menanges. mengalir air mata sy masa tu, awak. awak tanya sy, sy pernah dgat lagu dadali - disaat aku mencintaimu? sy kata, Ya. awak kata kalau awak dhh xde, dgar lgu tu. lagutu untuk sy. awak tahu sy nanges lagi masa awak ckp mcmtuu. dlm hati sy dhh xbole tahan lagi. kenape tetiba awak cmcmni. awak ade ckap lg smlm hari yg pling indah dlm hidup awak kan, sbb kita amek gmbaar sama sama. sy cll awak smpai pkol 6 pg. haa, awak nak tahu juga, sy juga happy sagattt smlaaam, mcm mimpi je dpat bergmbar dgan awak call awak. dhh lma kan tak mcmni, awak, sy syg kan awak.awak awak dgar kan ap sy ckap ni. sy memg syg kan awak. awak janji jgan ckap bende bende mcm tu lg tau awaak. sy syg kan awak. sangaaaat. :)


H, LOVES YOU 

DO READ DO LIKE DO FOLLOW, TY :*