BISMILLAHIRAHMANIRAHIM;

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM

Photobucket
Assalamualaikum
Selamat datangg ke ruangan ini. Bingkisan indah yang tercoret di muka halaman ruangan ini adalah coretan seorang gadis yang masih mentah dalam macam macam hal yang suka berkongsi cerita tentang hidup, perasaan, keluarga dan teman teman yang slalu menceriakan dan melengkapi hari hari nya. Coretan yg tertera didalam ruangan ini tidak bertujuan untuk menghina mengutuk mengaib dll. mohon ampun jika ada tutur kata yang kesat atau lain lain. segala kesahann amat tidak disengajakann.

Hidup ;)

Dear Life ,
Kenape aku kena lalui hari hari yang penuhh dengannnn dugaan? Hidup aku makin tak menentu, Perasaan aku. Dan segalanya. Aku inginkan hidup baru dengan warna baru. Hari hari bersedih, perlu ke aku rasa semua tu? Aku tak layak ke untuk gembiraa? Keputusan yang aku ambil semua aku kurang pasti, Ya Allah,  berikanlah akuu kekuatan untuk lalui semua ini. Aku inginkan kegembiraan, dan hilangkan keresahan yang ada dalam hati aku ni. Maki hari, Aku rasa aku makin lemah dan susah sangat untuk bngun apabila jatuh. Kenangan aku di JB, Sentiasa buat aku sedih. Kenapa Kenapa :( Ya Allah, lagi sekali aku mohon, Kuatkan aku untuk lalui dunia baru. Amin.
DO READ DO LIKE DO FOLLOW, TY :*