BISMILLAHIRAHMANIRAHIM;

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM

Photobucket
Assalamualaikum
Selamat datangg ke ruangan ini. Bingkisan indah yang tercoret di muka halaman ruangan ini adalah coretan seorang gadis yang masih mentah dalam macam macam hal yang suka berkongsi cerita tentang hidup, perasaan, keluarga dan teman teman yang slalu menceriakan dan melengkapi hari hari nya. Coretan yg tertera didalam ruangan ini tidak bertujuan untuk menghina mengutuk mengaib dll. mohon ampun jika ada tutur kata yang kesat atau lain lain. segala kesahann amat tidak disengajakann.

KEKACAUAN MELANDA

U HAD TO COOL ENOUGH AITE, DOING THIS TO ME?
Apa lagi you nak? you dahh belaaa, skg u datang and ckap. rindu and bla bla bla. Hell-yeh, am I look like a barbie that you can fool aroud? Berapa lama lagi you nak terus seksa hidup orang yg syg youuu? Stop saying nonsense things laaa, Humann! Eh wait! Kau human? K lah, Humann! tapi kurang upaya siket. Cacat bhgiaan dalaman kan? Hati keras. Seribu kali berus phun tetap keras takkan luntur kan kekerasan kau tu. Haih, Aku minta satu dari kau. Aku merayu la k :) Stop texting me, calling me.  Haaa, I mean stop trying to keep in touch with me. Aku lg redha kot, kalau kau terus menghilang kan diri, Bukan sebab benci. tapi sebab sayang. Aku taknak hilang kau lg, jadi bila kau pergi skg. Aku takkan rasa kehilangan. Dan aku lg bersyukur sebab Allah dah jauhkan kau dari aku, sebelummm perasaan aku jadi lemah sebab kau. Aku dahhh takboleh mcm dulu. Kau go, Aku frust. WTH -___- Baik kau mati terus. Betul kan. :) So skg, U go, I smile. So go go go! k.

Papa kata, Kalau ade Boiprrenn milik orang, Kalau kite betul betul ada perasaan sayang dekat boiprenn kita. tp takpasti kite akan tinggal ngn boipren kite tu selamanya atau tidak, jangan sesekali mengganggu kebhagiaan boiprenn kite dgan galpreenn dia lg sorang tu.

Mama kata , kalau keluarga boipren kita tu tak restu hubungn kita dgn dia. Biarlah kita sbgai perempuan mengalah.

Aku pula kata, Kalau boiprenn dah sakit tinggal kan kita, sedangkan kita dahh syg dia lebih dri diri kita sendiri, bila dia datang balik sebaiknyaa let they go. sebab dia akan mengulangi perangainya lagi lagi dan lagi.
DO READ DO LIKE DO FOLLOW, TY :*