BISMILLAHIRAHMANIRAHIM;

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM

Photobucket
Assalamualaikum
Selamat datangg ke ruangan ini. Bingkisan indah yang tercoret di muka halaman ruangan ini adalah coretan seorang gadis yang masih mentah dalam macam macam hal yang suka berkongsi cerita tentang hidup, perasaan, keluarga dan teman teman yang slalu menceriakan dan melengkapi hari hari nya. Coretan yg tertera didalam ruangan ini tidak bertujuan untuk menghina mengutuk mengaib dll. mohon ampun jika ada tutur kata yang kesat atau lain lain. segala kesahann amat tidak disengajakann.

LEPAK DAY ♥

Assalamualaikum Readerrr

Have been such a long time jugaa kan tak update blog. Haha, Sori. :)
Harinih, nak cerita pasal tadi lepak dgan Eykaa Evelyneyot && Rara Lee && Oh Wany Lee . Aku dah lmbat gila sebab tunggu papa amek lambat. Lepastukannnn, Smpai smpai je Jelatek Phone aku tertinggal. Wehh Asal lahh bodoh sangat kannn. Ahhh, Sape ni yang dengki aku. Mukaa aku dahh mulaa merah merahhh kan time tuu. Memang kusut gila. Sampai KLCC aku dah taktahu nak buat apa. Kepala otak memang tghh stuck. Aku dalah lmbat, Lepastu phone tertinggal. Macammm Err laa kan. Haih, Then aku tengok tengok beg aku. Ada syilinggg apa lagi. pegi public Call papa, Then si Eykaa Evelyneyot tuu tengah call kat number aku. Dalam Hati dekak weh. ' Kesian u Eykaa, mesti ingat I kan. Hahaha ' Ok, Jahat ==' Then papa cakap kat Eykaa tunggu kat Entrance Pavillion. Fuh lega siket aku time tuuu. Lepas call terus angkat kaki dan jalannn ke pavillion sepantas yang mungkinnn. Haa, lepas tuu cari laa doranggg kat Entrance. Hihi, Aku tgokk semua muka tghh bengang je ngn aku. ' Hoi, Sori laa. I tak sngaje laaa. Ngehihi ' Ok, lepastu smpai Mcd Makan makan makan Nugget. AKU BELANJA! Haha, *dahh buat salah pandai lahh bodekkan? Haha, Lepastuu korang nak tahu tak Rahsia Eykaa Evelyneyot? Nak takk? Kalau nak, Angkat tang mcm saya! Hahaha ' Eykaa, Tumpang lalu. I nak mintak izin nak letak gambar U kat belog I tau. ' Haha.

Jeng Jeng Jeng
-Aku taknak bocor kan rahsia Biyy aku laa. Korang terai laahhh fiqure out sendiri dari gmbar ni tau! make sure, smpai dapat! tauuuu. Haha-
Alalaaaa, So Omel. Haha. Korang nak tahu apa rahsia dia? Hahaha. Aku sayang biyy aku. Taknak lahh bagthu. Pikir laahhh sendri. Renung laa gambaar ni smpai kau jumpaaa. Mesti jumpaa punyaaa perbezaan dia. Hahaha. 

Eykaa eykaaa, Esukkkk pkai yang lain k. Nnt kene lagi kangg. Haha, 
Tadi kat Mcd kesiann Biy aku ase kne Jadi bahan je. Sbaarrr je laaa. dugaan semua ni. Haha. Ok, penat lah crita. Papeh punn, Nice to meet you Rara Lee && Oh Wany Lee II. Taklupaa jugaa kat Eykaa Evelyneyot. sebab blanje air. Ehh, Ade lagi satu. Sori sangat sangat sangat sebab lmbat. Esuk. Janji tak lambat! Haha.

Some pictures to enjoy 



















DO READ DO LIKE DO FOLLOW, TY :*